Produse sezoniere

Confirmati telefonic stocul !

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Veți găsi în rândurile de mai jos o serie de întrebări si răspunsuri, pe care le-am considerat relevante pentru o mai bună înțelegere a modului în care se utilizează www.MagazinuldePlante.ro
În cazul în care nu găsiți în această pagină răspunsul la întrebarea Dvs., nu ezitați să ne contactați la telefon 021.250.40.78 sau prin e-mail comenzi@magazinuldeplante.ro

Despre produse

Î. Cum caut un produs?
R. Dacă v-ați hotărât asupra unui produs anume introduceți denumirea generică în bara verde de “Căutare”. Vor fi afișate toate produsele de acel gen. Folosind opțiunea “căutare avansată” pe lângă denumire, puteți alege și intervalul de preț pentru acesta. Pentru a ușura căutarea produselor prezente pe site, acestea sunt împărțite pe categorii.

Î. Am găsit produsul, dar cum procedez pentru a-l cumpăra?
R. În momentul în care v-ați hotărât asupra unui produs apăsați butonul “Adaugă în cos”.

Î. Ce fac dacă produsul pe care îl vreau nu este în stoc?
R. Puteți să ne contactați telefonic la 021.250.40.78 sau prin e-mail comenzi@magazinuldeplante.ro  pentru a afla o dată aproximativă la care va ajunge respectivul produs în stocul nostru. În cazul în care doriți produsul aveți opțiunea de pre-comandă. Din motive tehnice, fluctuația stocurilor nu permite actualizarea în timp real. Vă rugăm să precizați data comenzii Dvs. și numele de utilizator.

Despre comenzi

Î. Care sunt modalitățile de plată?
R. Plata comenzii dumneavoastră poate fi făcută în trei moduri:

  1. Ramburs – plata în numerar, la primirea coletului de la curier.
  2. Online prin card bancar (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express și Maestro).
  3. Transfer bancar – Ordin de plată (pentru persoanele juridice).

Î. Reducerile sunt cumulative?
R. Reducerile nu sunt cumulative. Adică nu se pot aduna reducerile de la mai multe promoții, produse sau pachete.

Î. Ce presupune sistemul de plată cu cardul și care sunt riscurile la care sunt supus?
R. Nu există riscul ca datele personale introduse de dumneavoastră pentru completarea comenzii să intre în posesia unor terțe părți și să fie abuziv folosite. Am implementat politica GDPR.
SILVA GROUP ROMANIA și C SOLUTION garantează securitatea sistemelor sale informatice. Găsiți aici mai multe informații despre acest subiect.

Î. Care sunt avantajele plății online?
R. Avantajul plății online este ca puteți cumpăra din orice loc, în orice moment și trimite produsul la destinația dorită de pe întreg teritoriul României, cu condiția să aveți un PC conectat la internet și un card de debit/credit. Este un sistem de plată rapid, sigur și eficient. Comanda dumneavoastră va fi procesată după ce banca ne va confirma încasarea sumei/debitarea contului dumneavoastră.

Î. MagazinuldePlante oferă reduceri de prețuri sau promoții?
R. Da, Silva Group Romania caută în permanență soluții și metode de fidelizare a clienților săi. De aceea există întotdeauna produse sau pachete de produse care beneficiază de discount-uri substanțiale. Acestea le puteți găsi în secțiunea de „Promoții”.

Î. Care este valoarea minimă a unei comenzi?
R. Valoarea minimă a unei comenzi pe www.MagazinuldePlante.ro este de 50 de lei.

TRANSPORTUL ESTE ASIGURAT PENTRU PRODUSE PÂNĂ ÎN 30cm ȘI MAXIM 30kg.

Î. Care sunt modalitățile de livrare?
R. MagazinuldePlante.ro încurajează serviciul de livrare “Door-to-door” si livrează la ușa clientului prin curier, fiind disponibile firmele: FAN COURIER, SAMEDAY, DPD.
Intervalul orar de livrare a produselor este între 09:00 – 17:00 luni-vineri iar sâmbăta – CONTRA COST SUPLIMENTAR.
Coletele expediate la sediul Fan Courier din zona destinatarului pot fi ridicate în termen de 7 zile de când au ajuns la sediu.
La preluarea coletului este obligația clientului de a verifica dacă produsul corespunde cu cel comandat pe site. Puteți deschide coletul doar după ce ați plătit contravaloarea lui.

Î. Unde se pot livra produsele comandate?
R. Produsele se pot livra pe tot teritoriul României în termen de 24 – 48 ore de la data comenzii, prin FAN CURIER, CU EXCEPȚIA PLANTELOR DE PESTE 30CM (ACESTEA SE RIDICĂ DE LA SEDIU) ȘI A PRODUSELOR CU GREUTATE MAI MARE DE 30KG PENTRU CARE (TRANSPORTUL SE ACHITĂ DE CĂTRE CUMPĂRĂTOR).

Î. Cât costă livrarea / transportul produselor comandate?
R. Livrarea pe tot teritoriul României se realizează prin intermediul firmelor de curierat.
Costurile aferente transportului se regăsesc separat în formularul de comandă.
In cazul în care doriți livrarea în afara ariei de distribuție a transportatorului, întrebați operatorii Magazinului de Plante despre costurile implicate.
Prețurile produselor afișate pe acest website nu includ și costurile de transport la client.
Costul de transport (pentru cazul livrărilor prin serviciu de curierat) este în sarcina clientului.
Comenzile care conțin îngrășăminte ambalate la saci de 25kg, 40kg sau 50kg NU beneficiază de transport gratuit.

Pentru comenzile a căror valoare depășește suma de 500 lei (TVA inclus), cu excepția substraturilor și a îngrășămintelor, se va acorda transport gratuit.

error: Content is protected !!